Ana Sayfa » Dijital Pazarlama

Dijital Pazarlama

 (6 saat) Eğitimci: Dr. Eda Gürel

Kimler Katılabilir?

Tercihen Pazarlama I ve II eğitimlerini almış olanlar. Temel pazarlama bilgisine sahip olanların yanısıra, pazarlamayla ilgili hiçbir bilgisi olmayanların da takip edebileceği bir eğitim şeklinde tasarlanmıştır.

Ne Öğreneceksiniz?

Pazarlama iletişimi-tutundurma’nın en yeni araçları arasında yer alan dijital pazarlama ele alınacaktır. Dijital pazarlama ve iletişim sürecindeki temel kavramlar ardından, dijital pazarlama stratejisi geliştirme, kampanya planlama ve değerlendirme konularında yöneticilere yardımcı olmak amacıyla hazırlanmıştır.

Eğitim Kitabı: Kotler, P.; Kartajaya, H. ve Setiawan, I. 2017. Pazarlama 4.0. Optimist Yayınevi.

İçerik

Pazarlama ve dijital pazarlama

  • Pazarlama nedir, dijital pazarlama nedir, neden önemlidir?
  • İletişim nasıl gerçekleşir? İletişim süreci nasıl başlar, biter, elemanları nelerdir?
  • Etkili bir pazarlama iletişiminde hangi basamaklar yer alır?
  • Dijital pazarlama kanalları nelerdir?
  • Dijital pazarlamanın güçlü ve zayıf yanları nelerdir?
  • Dijital pazarlama nasıl değerlendirilir?
  • Google Analitics nasıl çalışır, hangi konularda bilgi verir?

Dijital pazarlama ve ilişki pazarlaması

  • Tüketicilerle uzun dönemli ilişkiler kurabilmek için, dijital pazarlama nasıl kullanılabilir?

Pazarlamada iletişim-tutundurma: Dijital medya kanallarının kullanımı

  • Arama motoru pazarlaması
    • Internet sitenizde dikkat etmeniz gerekenler nelerdir?
    • Arama motoru optimizasyonu (Search Engine Marketing – SEM) nedir? Nasıl yapılır? Google arama sonuç sayfasında, internet sitenizin üst sıralarda yer almasını nasıl sağlarsınız?
    • Ücretli arama pazarlaması (Paid Search Marketing) nedir? Ücretli
    • Arama ağı reklamları nasıl verilir ve ölçülür?
    • Tıklama başına ödeme ve tıklama başına maliyet nedir?
    • Güçlü ve zayıf yanları nelerdir?
  • Online Halkla İlişkiler
    • Online PR nedir? Nasıl yapılır?
    • Güçlü ve zayıf yanları nelerdir?
  • İnteraktik görüntü reklamları
    • İnteraktik görüntü reklamlarında nelere dikkat etmek gerekir? Çeşitleri nelerdir? Nasıl verilir?
    • Güçlü ve zayıf yanları nelerdir?
  • Eposta  Pazarlaması
    • E-posta pazarlamasında dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?
    • Güçlü ve zayıf tarafları nelerdir?
  • Sosyal Medya ve Viral Pazarlama
    • Sosyal medya nasıl kullanılır ve yönetilir?
    • Viral pazarlama nedir? Nasıl kullanılır?
    • Güçlü ve zayıf tarafları nelerdir?
  • Mobil Pazarlama
    • Mobil pazarlamada dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?
    • Güçlü ve zayıf tarafları nelerdir?