Ana Sayfa » Spor Kursları

Spor Kursları

Grup Egzersizleri Programları

Yurtlar Spor Salonu

Pazartesi
17:40 – 18:30 Zumba
18:40 – 19:30 Pilates
19:40 – 20:10 Crunch

Salı
16:40 – 17:30 Zumba
17:40 – 18:40 Strong by Zumba
18:50 – 19:40 H.A.T. Taebo

Çarşamba
15:40 – 16:30 Pilates
16:40 – 17:30 Pound Fit
17:40 – 18:30 Stretching
18:40 – 19:30 Leg Workout

Perşembe
16:40 – 17:30 Zumba
17:40 – 18:30 Pilates
18:40 – 19:30 Zumba
19:40 – 20:30 Pilates

Cuma
15:40 – 16:30 Pilates
16:40 – 17:40 Strong by Zumba
17:45 – 18:15 Crunch

Cumartesi
10:40 – 11:30 Zumba
11:40 – 12:30 Crunch & Leg Workout

 

Merkez Spor Salonu

Pazartesi
12:00 – 12:50 Pilates (Başlangıç)
12:00 – 12:50 Yoga (İleri düzey)
13:40 – 14:30 Barpilates
13:40 – 14:30 Yin Yoga & Meditasyon
15:40 – 16:30 Yoga (Başlangıç)
17:40 – 18:30 Zumba
18:40 – 19:30 Pilates with Stretching

Salı
12:00 – 12:50 Yoga (Başlangıç)
12:00 – 12:50 Pilates (İleri Düzey)
15:40 – 16:40 Akro Yoga
17:45 – 18:30 Pound Fit

Çarşamba
12:00 – 12:50 Stretching
12:00 – 12:50 Yoga (İleri düzey)
13:40 – 14:30 Jungle Move
15:40 – 16:30 Yoga (Başlangıç)
17:40 – 18:30 Yoga (İleri düzey)
18:40 – 19:30 Stretching
19:40 – 20:30 Leg Workout

Perşembe
12:00 – 12:50 Yoga (Başlngıç)
12:00 – 12:50 Pilates (İleri düzey)
15:40 – 16:40 Akro Yoga
16:45 – 17:45 Strong by Zumba
17:50 – 18:30 Poundfit

Cuma
12:00 – 12:50 Pilates (Başlangıç)
12:00 – 12:50 Yoga (İleri Seviye)
13:40 – 14:30 Barpilates
13:40 – 14:30 Yin Yoga Meditasyon
15: 40 – 16:30 Yoga (Başlangıç)
17:40 – 18:30 Zumba
18:40 – 19:30 Pilates


Grup Dersleri Açıklamaları

ABS & GYMBALL: Büyük egzersiz topları kullanılarak uygulanan bu derste düzgün bir vücut duruşu sağlayacak, aynı zamanda tüm kaslarınızı ve özellikle karın kaslarınızı daha sıkı ve kuvvetli hissedeceksiniz.

CRUNCH: Karın kaslarını çalıştıran kuvvet ve esneme hareketlerinin olduğu bir seanstır.

HATHA YOGA: “Ha” güneş, “tha” ay demektir. Hatha Yoga, bedensel, zihinsel ve ruhsal yaşantımıza denge getirir. Beden sağlığı ve enerjisini dengeleyen, aynı zamanda dinlendirici de olan bu derslerde tüm yoga çeşitlerinin temeli sayılan “Hatha Yoga” ve detayları verilir. Vücut üzerinde uygulanan spiral ve nefes hareketleri esnasında gövde merkezinin rahatlığı esas alınır. Hareketlerle nefes birlikte aktığı, derslerin içeriğini vinyasa ile hatha yoganın temel hareketleri ve güneşe selam oluşturur.

NEFES ve MEDİTASYON: Pranayama, “engellenmemiş nefes” anlamına gelir. Doğru nefes alamama, duruş bozukluğu ve travmalardan sonra vücutta gelişebilen rahatsızlıklar yaşam kalitenizi etkileyebilmektedir. Nefes ve Meditasyon dersleri, basit ve güvenle uygulanacak egzersizlerle nefesinizi genişleterek bedenin sağlığını artırmayı hedefler.

PILATES: Pilates, fiziksel gücü, esnekliği ve koordinasyonu artırabilir; aynı zamanda stresi azaltabilir, zihinsel odaklanmayı geliştirir ve bir refah hissi uyandıran fiziksel ve zihinsel şartlandırma sistemi oluşturur. Pilates, her vücut tipine ve özellikle duruş bozukluğu olan insanlar için önerilir.

POUND FIT: Yoga ve pilates hareketlerinden esinlenerek ortaya çıkarılmış yeni nesil bir kardiyo çalışmasıdır. Enerjik müzik ve ritim eşliğinde tüm bedeni çalıştırır; bireye göre değişebilen hareket serilerinden oluşur. Her yaşa ve beden tipine uygun bir güçlendirme çalışmasıdır. Bu çalışma sırasında katılımcılar davul bagetleri kullanarak ritmin bir parçası haline gelir. Tüm enerjinizi akıtacağınız ve stresten arınacağınız eğlenceli ve bir o kadar da enerjik bir çalışmadır.

STRETCHING (ESNEME): Kas ve eklem hareket kabiliyetini artırmak, vücuda esneklik kazandırmak ve sakatlanma riskini en aza indirmek için özellikle sportif faaliyetlerden sonra yapılması gereken bir çalışmadır. Stretching (esneme) yapılmadan sonlandırılan spor antrenmanı tamamlanmamış sayılır. Kas krampları ve sakatlanmalarda iyileşmeye yardımcı olan stretching (esneme) hareketleri, aynı zamanda beden ve zihin rahatlaması için de harika bir yöntemdir.

STRONG by ZUMBA: Zumba tarafından programlanan STRONG, hareketleri müzikle eşleştirerek zorlu alıştırmalara eşsiz bir dönüş sağlayan etkili ve yüksek yoğunluklu bir egzersiz programıdır.

TAE-BO: Bu program dövüş sanatının haraketlerini hızlı bir şekilde kullanarak fitness seviyesini artırmaya yarar.

ZUMBA FITNESS: Kardiyo (dolaşım) dengesi ile kas güçlendirmeyi eşsiz biçimde harmanlamak üzere vücudun aerobik / fitness yoluyla güçlendirilmesini ve düzenlenmesini sağlayan, hızlı ve yavaş ritimleri birleştiren bir çalışmadır.

AIKIDO
(Yurtlar Spor Salonu)
Salı, Cuma: 19:30 – 21:00

BADMINTON
(Merkez Spor Salonu)
Pazar: 12:00 – 13:30 (Merkez Spor Salonu)
Çarşamba: 19:00 20:30 (Doğu Spor Salonu)

ESKRİM
(Yurtlar Spor Salonu)
Salı: 18:00 – 19:30 (Başlangıç)
Perşembe 18:00 – 19:30 (Orta)

EŞLİ DANSLAR
(Yurtlar Spor Salonu)
Salı:19:40 – 20:30 Salsa (Başlangıç)
20:40 – 21:30 Arjantin Tango (Başlangıç)
21:40 – 22:30 Arjantin Tango (Orta – İleri)

FIT-BOXING
(Merkez Spor Salonu)
Pazartesi, Çarşamba: 19:40 – 21:10 (Başlangıç – İleri)

JUDO
(Yurtlar Spor Salonu)
Çarşamba: 19:30 – 21:00
Cuma: 17:30 – 19:00

KARATE
(Yurtlar Spor Salonu)
Pazartesi: 17:30 – 19:00
Perşembe: 19:30 – 21:00

KENDO
(Merkez Spor Salonu)
Salı, Perşembe: 18:45 – 20:15

MASA TENİSİ
(Yurtlar Spor Salonu)
Pazartesi, Çarşamba: 17:30 – 19:00 (Orta)
Çarşamba: 16:00 – 17:30 (Başlangıç) (Merkez Spor Salonu)
Salı: 16:00 – 17:30 (Başlangıç) (Doğu Spor Salonu)

 

SQUASH
Squash Haftalık Programı

• Gruplar minimum 8 kişiliktir.
• Raket ve toplar Spor Merkezi tarafından sağlanacaktır.

TAEKWONDO
(Yurtlar Spor Salonu)
Pazartesi: 19:30–21:00
Çarşamba: 17:30-19:00

TENİS
Tenis Ücretli Kurslar-Haftalık Programı

Belirtilen saatlerin haricinde de ögrenci taleplerine göre ders saatleri açılabilir.

• Gruplar minimum 10 kişiliktir.
• Yer: Kapalı Tenis Kortları
• Raketler katılımcılar tarafından, toplar Beden Eğitimi ve Spor Merkezi tarafından sağlanacaktır.


WING-TSUN
(Merkez  Spor Salonu)
Pazartesi, Çarşamba: 18:00 – 19:30

 

Spor Kurslarının Ücreti : 110 TL (Haftada iki gün) sadece  Eşli Danslar Ücret: 170 TL (Haftada bir gün)
Not: Programlara lisans öğrencileri ücretsiz katılabilir.