Ana Sayfa » Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

  1. LOJMANLARDAN NASIL YARARLANABİLİRİM?
    Enstitü, Yüksekokul Müdürlükleri veya Dekanların teklifi ve rektörlük onayı ile daire tahsisi yapılmaktadır.
  2. DAİRELERİN ÖZELLİKLERİ NELERDİR?
    Daireler donanımlı olup, 9 farklı daire tipi bulunmaktadır.
  3. LOJMAN GİDERLERİ NELERDİR?
    – Lojman yakıt gideri
    – Elektrik gideri
    – Bakım ve onarım gideri
    – DİĞER GİDERLER
    * Daireden daireye yapılan isteğe bağlı nakiller
    * İsteğe bağlı tadilat ve yenilemelere ait %50 katkı payı
    * Dairenin boşaltılması sırasında yapı, demirbaş vb. mefruşatlarda tespit edilen eksik ve aksaklıklar
    * Kötü kullanıma bağlı hasarlar
  4. LOJMANLARDAKİ YENİLEMELERİ NASIL YAPTIRABİLİRİM?
    Belirlenen sınırlar ve standartlar dahilinde %50 katkı payı ödenerek dairelerde isteğe bağlı olarak demirbaşlar, beyaz eşyalar, mobilyalar, mefruşatlar, elektrikler ve sıhhi tesisat armatürleri, mutfak dolapları, banyo duş ve küvet kabinleri, fayanslar, kapı ve pencere sistemleri, laminant parke vb.leri ile burada belirtilmeyen komple dekorasyon işlerine ait onarım ve yenilemeler yapılmaktadır. Ancak standart dışı taleplerde %50 katkı payı ile yenileme yapılamaz. Daha fazla bilgi için Lojman İşletmeleri Müdürlüğü’ne başvurunuz. (Tel: 266 43 88, dahili 1551,1397)
  5. DAİREDEN DAİREYE NAKİL NASIL YAPILIR?
    Daireden daireye yapılan isteğe bağlı nakiller hakkındaki bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.
  6. DAİRELERDE İNTERNET HATTI VAR MI?
    Tüm lojmanlarda wifi cihazı ile internete  bağlanılabilmektedir. Cihazların üzerinde şifre bulunmaktadır. Her cihaz ait olduğu lojman için ayarlanmıştır.
  7. DIGITURK UYDU YAYININI NASIL İZLERİM?
    – İlk abonelik için 0850 480 8000 no’lu telefonu arayınız. Abone olma isteğinizi bildiriniz.
    – Adınızı soyadınızı, telefon numaranızı ve adresinizi kayıt ettiriniz.
    – Firma yetkilileri konutun bulunduğu alana gelerek kurulacağı yeri belirler
    – Çanak yalnız duvar veya balkona monte edilebilir. Çatı yasaktır.
    – Abone olacak kişi ile Digitürk arasında bir sözleşme imzalanır.        Digitürk iptali ve abonelikten ayrılmak için 0850 480 8000 no’lu telefonunu arayıp iptal istenecektir. İptal talebinden sonra Digitürk’e ait tüm cihazların firmaya geri verilmesi gerekmektedir.
  8. LOJMANDA KABLOLU YAYINI NASIL İZLERİM?
    – Kablolu TV için yalnızca Merkez Kampusta 1-46. Bloklarda ikamet edenler başvurabilir.
    – Abonelik için Bahçelievler Telekom Müdürlüğü 0850 888 01 26 no’lu telefona kayıt verilerek abone olma imkanı bulunmaktadır.
    – İstenen belgeler: Yabancılar için pasaportun ve emniyetten izin belgesinin aslı ve fotokopisi,
    – TC vatandaşları için kimlik ve fotokopisi
    – Arıza için ve iptal için 0850 888 01 26 no’lu telefona kayıt bırakılabilir.
  9. LOJMANA TELEFON BAĞLANTI BAŞVURUSUNU NASIL YAPARIM?
    – Abonelik için A) 444 1 444 no’lu telefona kayıt bırakılabilir– İstenen belgeler: Yabancılar için pasaportun aslı ve fotokopisi, emniyetten oturma izin belgesi aslı ve fotokopisi TC vatandaşları için nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi.
    – Görüşme ücretiniz aylık faturalarla ilk bildirilen adrese gönderilmektedir. Giderler faturada belirtilen banka şubelerine veya Türk Telekom tahsilat merkezlerine ödenebilir.
    – Arıza   için 444 1 444 no’lu telefon aranmalıdır. Ayrıntılı bilgi istenmektedir.
    – Telefon hattı iptali için  https://bireysel.turktelekom.com.tr/mobil/web/destek/sayfalar/fatura-ve-hat-islemleri/hat-iptali.aspx       ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.
    – Telefon makinesini istek sahibi temin eder.
  10. LOJMANA DAHİLİ TELEFON BAĞLANTI BAŞVURUSUNU NASIL YAPARIM?
    Rektörlük Makamı’na ilgili Yüksekokul, Bölüm Başkanlığı veya Dekanlığın yazılı talepte bulunması gerekmektedir. Olumlu onay çıkarsa ücret ödemeden kısa sürede üniversite içi görüşmeler için dahili telefon bağlanması mümkün olmaktadır.
  11. LOJMANDA ONARIM VE EŞYA YENİLEME İHTİYACI OLDUĞUNDA NE YAPMALI?
    Standart limitler, özellikleri ile dairedeki mevcut sayıları geçmemek üzere toplam tutarın %50 si ödenerek yenileme yapılmaktadır. Standartlara uyulmaması halinde katkı payı ödeme % si yükselmektedir.Yenilemeye dahil olanlar (Beyaz eşyalar, kapı ve pencere sistemleri, boya ve sıva, laminant ve parke, dekorasyon işleri, mefruşatlar, demirbaşlar, mermer ve evye, duş kabini, küvet ve lavabo, mobilyalar, elektrik ve sıhhi tesisat işleri, mutfak ve banyo dolapları, fayanslar ve yer döşemeleri)

Lütfen daha fazla bilgi için Lojman İşletmeleri Müdürlüğü’nü arayınız.
Tel : 0312 266 43 88
0312 290 1551 -1397